пʼятницю, 8 жовтня 2021 р.

Відгадайте ребус і напиши приказку у коментарях

  Прислів’я та приказки 


До неоціненних коштовностей фольклору будь-якого народу, а відтак і українського, належать прислів'я та приказки — короткі влучні вислови, які образно та лаконічно передають нащадкам висновки з життєвого досвіду багатьох поколінь предків. Вони є узагальненою пам’яттю народу та результатом його спостережень над життям і явищами природи, що дає змогу молодому поколінню формулювати погляди на етику, мораль, історію й політику.

Прислів'я та приказки про мову
Прислів’я та приказки про працю
Прислів'я та приказки про природу та її явища

У своїй сумі прислів'я та приказки становлять начебто звід правил, якими людина має керуватися у повсякденному житті. Вони рідко тільки констатують якийсь факт, скоріше рекомендують чи застерігають, схвалюють або засуджують, — словом, повчають, бо за ними стоїть авторитет поколінь нашого народу, чия невичерпна талановитість, високе естетичне чуття й гострий розум і тепер продовжують примножувати і збагачувати духовну спадщину, що громадилася віками. Різкої межі між прислів'ями та приказками не існує, а основна відмінність полягає насамперед у тому, що прислів'я є більш розгорнутими, ніж приказки.

До вашої уваги ребус, в якому зашифрована приказка.
Спробуйте розгадати її та напишіть в коментарях відповідь.


Читай приказки тут: Джерело ,

Використано сервіс - Генератор ребусів

Немає коментарів:

Дописати коментар

Корисні ресурси

Популярні публікації