пʼятницю, 25 грудня 2020 р.

Моїм колегам, бібліотекарям!

 22 грудня 2020 року я відвідала майстер-клас зі створення лепбуку на платформі Всеосвіта. Дуже кормсний та цікавий матеріал поданий спікером Вайнраух Андрієм Валерійовичем. Я познайомилася з використанням нового ресурсу у своїй роботі, програми Figma, з якою можна працювати в онлайн-режимі на сайті figma.com. Так для себе знайшла нові форми роботи і тому рекомендую використати ці надбання у роботі своїм колегам.


Після відвідування майстер-класу я зробила свій лепбук на таку ж тему яка була подана в майстер-класі, як цьому навчав спікер, ось мої досягнення. Хоча моя розробка зроблена з простого офісного паперу на листі А4 я залишилася задоволеною від неї, і в подальшому буду використовували більш якісні матеріали. 




   Мені дуже сподобалась така творча робота і на наступний семестр я запланувала зробити лепбуки на краєзнавчу тематику для читачів нашої шкільної бібліотеки.


Дякую організаторам та спікерам сайту Всеосвіта за цікавіий освітній матеріал та можливість розвиватися та вчитися!

Немає коментарів:

Дописати коментар

Корисні ресурси

Популярні публікації