неділю, 8 травня 2022 р.

8 травня - Міжнародне свято, День матері

 Вікіпедія


Найважливішим чудом із чудес,

Що робить таємницею буття,

Є подарунок жінці, посланий з небес,

Народжувати в світ нове життя.

Усе живе, що є на цій землі,

Завдячує цим щастям матерям.

Я дякую, матусенько, тобі,

За те, що так чекала немовля.

За те, що ти під серцем мене гріла,

Оберігала ще до зустрічі зі мною,

Завжди мене прощала і жаліла,

І огортала материнською любов’ю.

Пробач, що не давала тобі спати,

То лізли зуби, не змогла я пояснити.

Для мене ти найкраща в світі мати,

Яка продовжувала все одно любити.

В День матері я попрошу у неба

Здоров’я й довгих світлих літ для неньки,

Бо для дитини іншого не треба,

Тільки б всміхались очі мамині рідненькі.

Я буду все життя тебе любити,

Для мене ти мій Янгол на землі.

В народі кажуть: до тих пір ми діти,

Допоки з нами наші матері.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Корисні ресурси

Популярні публікації