неділю, 9 травня 2021 р.

Зі святом Вас, дорогі матусі!


Відповідно до указу президента України від 10 травня 1999 року № 489/99 святкується він у другу неділю травня. Таким чином, цього року День матері припадає на 9 травня.

День матері: історія свята

***
Мамине свято
Я зустрічаю.
Я для матусі
Віршик вивчаю.
Я подарунок мамі роблю,
Я свою маму
Дуже люблю!

***
Чому так багато
Довкола тепла?
Це мамине свято
Весна принесла.
Ідуть телеграми,
Вітають зі святом,
Бо друзів у мами
Багато-багато

Word cloud made with WordItOut


***
Мама вишила мені
Квітами сорочку.
Квіти гарні, весняні:
- На, вдягай, синочку!
В нитці – сонце золоте,
Пелюстки багряні,
Ласка мамина цвіте
В тому вишиванні.
Вишиваночку візьму,
Швидко одягнуся,
Підійду і обніму 
Я свою матусю.

Немає коментарів:

Дописати коментар

Корисні ресурси

Популярні публікації