неділю, 2 травня 2021 р.

Великдень - дата великого християнського свята

 Великдень, або Світле Христове Воскресіння – давнє й дуже шановане християнське свято. 




Для багатьох християн Світле Христове Воскресіння – найбільш очікуваний, світлий і радісний день, до котрого вони заздалегідь ретельно готуються. 



За посиланням ви можете скачати собі для діточок розмальовку пасхальних яєць - Читанка-розмальовка «Великодні писанки»

Писанка

Я писанка-красуня,

Вся в рисках і квітках.

Красу митців несу я,

Їх славлячи в віках.

Щоби моїм убранством

Втішалися малі,

Мене кладуть на свято

На пишному столі.

Без мене наше свято

Не буде тим, чим є,

Бо писанка багато

Всім радості дає.

         Олександр Олесь

 Я приймала участь у марафоні з писанкарства з Тетяною Коваль, свої роботи представила на сторінці у Фейсбуці. ПИСАНКОВИЙ МАРАФОН - це серія онлайн майстер-класів в прямому ефірі напередодні свята.

Писанка - це символ життя. 

Мої роботи з бісера - яйце з писанковою симвлікоюяйце з квітковим малюнком з бісера 

Моя витравлена писанка

Про що розповість українська писанка: що означають знаки та символи на писанках, кольори та види розписних яєць

Немає коментарів:

Дописати коментар

Корисні ресурси

Популярні публікації